Interneta veikala noteikumi 23.03.2022.
Juridiskās aģentūras piešķirtās licences numurs: dd456b46-2592-40f9-b895-dcc4bd8ab28f.

MichaelSerge - tiešsaistes veikals, Noteikumi un nosacījumi

nosakot, t.sk., ar Veikala starpniecību līgumu noslēgšanas nosacījumus, kas satur svarīgāko informāciju par Pārdevēju, Veikalu un Patērētāju tiesībām.

SATURA SARAKSTS
1 nodaļa Definīcijas
2 nodaļa Pārdevēja kontaktinformācija
3 nodaļa Tehniskās prasības
4 nodaļa Pirkšana Veikalā
5 nodaļa Maksājumi
6 nodaļa Pasūtījumu izpilde
7 nodaļa Atteikuma tiesības
8 nodaļa Izņēmumi no atteikuma tiesībām
9 nodaļa Sūdzības
10 nodaļa Personas dati
11 nodaļa Ierobežojumi
12 nodaļa Noteikumi, kas attiecas uz Pircējiem, kuri nav Patērētāji
1 papildinājums: Atteikuma veidlapas paraugs

1. sadaļa DEFINĪCIJAS

Konts – ar atsevišķiem noteikumiem regulēta bezmaksas Veikala funkcija (tiešsaistes pakalpojums), kas ļauj Pircējam Veikalā reģistrēt savu individuālo kontu.
Biznesa dienas – no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts svētku dienas Polijā.
Pircējs – jebkura persona, kas iepērkas Veikalā un kuras pastāvīgā dzīvesvieta ir Eiropas Savienībā.
Patērētājs – jebkura fiziska persona, kas Veikalā iepērkas nolūkos, kas nav saistīti ar šīs personas amatu, uzņēmējdarbību, amatniecību vai profesiju.
Direktīva – Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva (ES) 2019/771 (20. gada 2019. maijs) par dažiem aspektiem attiecībā uz preču pārdošanas līgumiem, ar ko groza Regulu (ES) 2017/2394 un Direktīvu 2009/22/EK un atceļ Direktīvu 1999/44/EK.
Pārdevējs – ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, uzņēmējs, kas veic uzņēmējdarbību ar komercnosaukumu BM ALBIN POPŁAWSKI, ir ievadīts Centrālajā reģistrā un informāciju par saimniecisko darbību, ko veic ekonomikas un Centrālā reģistra kārtošanas un Centrālā reģistra un informācija par saimniecisko darbību, Eiropas Savienības PVN Identifikācijas numurs PL9261565906, REGON Nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polija.
Veikals – michaelserge.com – Pārdevēja uzturēts tiešsaistes veikals adresē https://michaelserge.com, kas vērsts uz Pircējiem.
Noteikumi un nosacījumi – šie Noteikumi un nosacījumi.

2. sadaļa PĀRDEVĒJA KONTAKTA INFORMĀCIJA

  1. Pasta adrese: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polija

KONTAKTINFORMĀCIJA
Lūdzu, nosūtiet mums jautājumu, izmantojot
e-pasts: "shop@michaelserge.com"

Mūsu klientu apkalpošanas komanda ir pieejama no 9:00 līdz 5:00 (17:00) darba dienās CET

Apvienotā Karaliste, Londona +44 2045772996
Polija, Varšava +48 222304295
Polija, Zielona Gora +48 688383500
Polijas bezmaksas līnija +48 800003282

Ja atrodaties ārpus Eiropas, varat sazināties ar mums:
Amerikas Savienotās Valstis, Maiami +17867558172
Kanāda, Toronto +16478466300

Atgriešanas, sūdzības lūdzam sūtīt TIKAI uz:
Maikls Seržs BM
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Gora 66-004 Polija
Tālrunis: + 48 688383500

Mūsu biroji:
275 New North Road
Islington Suite 1618
Londona, N1 7AA

Tāda 172
Zielona Gora, 66-004
Polija

Via Boezio 6
Roma, 00193
Itālija

Nauschgasse 4/3/2
Vīne, WI 1220
Austrija

Paxlaan 10
Hoofddorp, Ziemeļholande 2131 PZ
Nīderlande

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Šveice

ORCA — Calle Gil-Vernet 54/55
Les Tapies 1
Hospitalet De L'infant, Taragona
43890
Spānija

1000 Brickell Ave
Ste 715
Maiami, FL 33131
ASV

Howe Street 329
Vankūvera, BC V6C3N2
Kanāda

MichaelSerge dibinātājs un līdzīpašnieks:
BM Poplovskis Albins "Popper"
PVN: PL9261565906
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Gora 66-004
Eiropa, Polija

Pircēja telefona zvaniem tiek piemērots Pircēja izmantotais telekomunikāciju operatora pamattarifs. Pārdevējs norāda, ka maksa par sarunām ārpus iekšzemes var būt augstāka par iekšzemes sarunu maksu – atkarībā no Pircēja operatora pieņemtā tarifa.

3. sadaļa TEHNISKĀS PRASĪBAS

  1. Ierīce ar piekļuvi internetam un tīmekļa pārlūkprogrammu, kas atbalsta:
    • sīkfailu faili
    • JavaScript
    ir nepieciešama pareizai Veikala darbībai.
  2. Lai Veikalā veiktu pasūtījumu, papildus 1.apakšnodaļā noteiktajām prasībām ir nepieciešams aktīvs e-pasta konts.

4. sadaļa IEPIRKUMS VEIKALĀ

  1. Veikalā redzamo preču cenas ir kopējās cenas.
  2. Kopējā Veikalā redzamajā cenā ietilpst: preces cena un piegādes maksa – ja tādas ir.
  3. Pircējs izvēlēto preci vispirms pievieno Veikala grozam.
  4. Pēc tam Pircējs izvēlas Veikalā pieejamos piegādes un apmaksas veidus, kā arī sniedz jebkādus pasūtījuma izpildei nepieciešamos datus.
  5. Pasūtījums tiek veikts, kad Pircējs apstiprina tā saturu un piekrīt Noteikumiem un nosacījumiem.
  6. Pasūtījuma noformēšana ir pielīdzināma līguma noslēgšanai starp Pircēju un Pārdevēju.
  7. Pircējs var reģistrēties Veikalā, tas ir, izveidot Veikalā Kontu vai iegādāties preces bez reģistrācijas, norādot savus datus par katru iespējamo pasūtījumu.

5. sadaļa MAKSĀJUMI

  1. Ievērojot 2.apakšnodaļu, Veikalā ir pieejami šādi maksāšanas līdzekļi:
    1. regulāru pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu;
    2. ar maksājumu karti:
      • vīza
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Skolotājs
    3. maksājumu platforma:
      • PayPal
      • stripe.com
      • klarna.com
    4. piegādes brīdī, tas ir, ar karti vai skaidrā naudā, piegādājot preci Pircējam.
  2. Papildu informāciju par maksāšanas līdzekļiem var atrast attiecīgajā Veikala cilnē, tajā skaitā informāciju par iespēju izmantot konkrētus līdzekļus atkarībā no Pircēja valsts.
  3. Gadījumā, ja Pircējs izvēlas veikt pasūtījuma priekšapmaksu, apmaksa jāveic 7 Darba dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas.
  4. Pārdevējs paziņo, ka tajos maksājuma veidos, kuros maksājuma apstrādei nepieciešamo datu ievadīšanas lauks parādās uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas, apmaksa iespējama tikai uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas.
  5. Veicot pirkumu Veikalā, Pircējs piekrīt Pārdevējam izmantot elektroniskos rēķinus. Pircējam ir tiesības atsaukt savu piekrišanu.

6. sadaļa PASŪTĪJUMU IZPILDE

  1. Pārdevējam ir pienākums piegādāt preci bez jebkādiem defektiem.
  2. Pasūtījuma izpildes laiks tiek norādīts Veikalā.
  3. Ja Pircējs izvēlas veikt pasūtījuma priekšapmaksu, Pārdevējs pasūtījuma izpildi uzsāk pēc maksājuma saņemšanas.
  4. Ja Pircējs vienā pasūtījumā pasūtīs vairākas preces, pasūtījums tiks izpildīts tai precei atbilstošā laikā, kurai ir vislielākais pasūtījuma izpildes laiks.
  5. Kur mēs piegādājam: 
Valsts Pasūtījuma vērtība Izmaksas
Albānija 0,00 - 249,99 € 25 €
Albānija no 250,00 € bezmaksas
Argentīna 0,00 - 299,99 € 49 €
Argentīna no 300,00 € bezmaksas
Austrālija 0,00 - 299,99 € 49 €
Austrālija no 300,00 € bezmaksas
Austrija 0,00 - 49,99 € 5 €
Austrija no 50,00 € bezmaksas
Beļģija 0,00 - 49,99 € 5 €
Beļģija no 50,00 € bezmaksas
Brazīlija 0,00 - 299,99 € 49 €
Brazīlija no 300,00 € bezmaksas
Britu Virdžīnu salas 0,00 - 299,99 € 49 €
Britu Virdžīnu salas no 300,00 € bezmaksas
Bulgārija 0,00 - 49,99 € 5 €
Bulgārija no 50,00 € bezmaksas
Kanāda 0,00 - 299,99 € 49 €
Kanāda no 300,00 € bezmaksas
Čīle 0,00 - 299,99 € 49 €
Čīle no 300,00 € bezmaksas
Horvātija 0,00 - 49,99 € 5 €
Horvātija no 50,00 € bezmaksas
Kipra 0,00 - 249,99 € 25 €
Kipra no 250,00 € bezmaksas
Čehu Republika 0,00 - 49,99 € 5 €
Čehu Republika no 50,00 € bezmaksas
Dānija 0,00 - 49,99 € 5 €
Dānija no 50,00 € bezmaksas
Dominikānas republika 0,00 - 299,99 € 49 €
Dominikānas republika no 300,00 € bezmaksas
Ēģipte 0,00 - 299,99 € 49 €
Ēģipte no 300,00 € bezmaksas
Igaunija 0,00 - 49,99 € 5 €
Igaunija no 50,00 € bezmaksas
Somija 0,00 - 49,99 € 5 €
Somija no 50,00 € bezmaksas
Francija 0,00 - 49,99 € 5 €
Francija no 50,00 € bezmaksas
Gruzija 0,00 - 249,99 € 25 €
Gruzija no 250,00 € bezmaksas
Vācija 0,00 - 49,99 € 5 €
Vācija no 50,00 € bezmaksas
Gibraltārs 0,00 - 249,99 € 25 €
Gibraltārs no 250,00 € bezmaksas
Lielbritānija 0,00 - 249,99 € 25 €
Lielbritānija no 250,00 € bezmaksas
Grieķija 0,00 - 49,99 € 5 €
Grieķija no 50,00 € bezmaksas
Ungārija 0,00 - 49,99 € 5 €
Ungārija no 50,00 € bezmaksas
Islande 0,00 - 249,99 € 25 €
Islande no 250,00 € bezmaksas
Indija 0,00 - 299,99 € 49 €
Indija no 300,00 € bezmaksas
Īrija 0,00 - 49,99 € 5 €
Īrija no 50,00 € bezmaksas
Izraēla 0,00 - 299,99 € 49 €
Izraēla no 300,00 € bezmaksas
Itālija 0,00 - 49,99 € 5 €
Itālija no 50,00 € bezmaksas
Japāna 0,00 - 299,99 € 49 €
Japāna no 300,00 € bezmaksas
Kosova 0,00 - 249,99 € 25 €
Kosova no 250,00 € bezmaksas
Lihtenšteina 0,00 - 249,99 € 25 €
Lihtenšteina no 250,00 € bezmaksas
Lietuva 0,00 - 49,99 € 5 €
Lietuva no 50,00 € bezmaksas
Luksemburga 0,00 - 249,99 € 25 €
Luksemburga no 250,00 € bezmaksas
Malta 0,00 - 249,99 € 25 €
Malta no 250,00 € bezmaksas
Meksika 0,00 - 299,99 € 49 €
Meksika no 300,00 € bezmaksas
Moldova 0,00 - 249,99 € 25 €
Moldova no 250,00 € bezmaksas
Monako 0,00 - 249,99 € 25 €
Monako no 250,00 € bezmaksas
Nīderlande 0,00 - 49,99 € 5 €
Nīderlande no 50,00 € bezmaksas
Jaunzēlande 0,00 - 299,99 € 49 €
Jaunzēlande no 300,00 € bezmaksas
North Macedonia 0,00 - 249,99 € 25 €
North Macedonia no 250,00 € bezmaksas
Norvēģija 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Norvēģija 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Norvēģija no 300 € bezmaksas
Filipīnas 0,00 - 299,99 € 49 €
Filipīnas no 300,00 € bezmaksas
Polija 0,00 - 49,99 € 5 €
Polija no 50,00 € bezmaksas
Portugāle 0,00 - 49,99 € 5 €
Portugāle no 50,00 € bezmaksas
Rumānija 0,00 - 49,99 € 5 €
Rumānija no 50,00 € bezmaksas
San Marino 0,00 - 249,99 € 25 €
San Marino no 250,00 € bezmaksas
Serbija 0,00 - 249,99 € 25 €
Serbija no 250,00 € bezmaksas
Slovākija 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovākija no 50,00 € bezmaksas
Slovēnija 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovēnija no 50,00 € bezmaksas
Dienvidāfrika 0,00 - 299,99 € 49 €
Dienvidāfrika no 300,00 € bezmaksas
Spānija 0,00 - 49,99 € 5 €
Spānija no 50,00 € bezmaksas
Zviedrija 0,00 - 49,99 € 5 €
Zviedrija no 50,00 € bezmaksas
Šveice 0,00 - 249,99 € 25 €
Šveice no 250,00 € bezmaksas
Turcija 0,00 - 249,99 € 25 €
Turcija no 250,00 € bezmaksas
ASV 0,00 - 299,99 € 49 €
ASV no 300,00 € bezmaksas
Vjetnama 0,00 - 299,99 € 49 €
Vjetnama no 300,00 € bezmaksas

 

Veikalā iegādātās preces tiek piegādātas ar piegādes uzņēmuma starpniecību.

7. sadaļa. TIESĪBAS ATTEIKTIES NO LĪGUMA

  1. Patērētājam ir tiesības atkāpties no šī līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu, ievērojot Noteikumu un nosacījumu 8. sadaļu.
  2. Atteikuma termiņš beigsies pēc 14 dienām no dienas:
    1. uz kuru Patērētājs iegādājas vai Patērētāja norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, iegūst preci fiziskā valdījumā – pirkuma līguma gadījumā;
    2. uz kuru Patērētājs iegūst vai Patērētāja norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, iegūst fizisko valdījumā pēdējo preci – ja ir noslēgts līgums par vairākām Patērētāja vienā pasūtījumā pasūtītām un atsevišķi piegādātām precēm.
  3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Patērētājam ir jāinformē Pārdevējs, izmantojot Noteikumu 2.sadaļā norādītos datus, par savu lēmumu atkāpties no šī līguma ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, ar vēstuli, kas nosūtīta pa pastu vai e. pasts).
  4. Patērētājs var izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti.
  5. Lai ievērotu atteikuma termiņu, pietiek ar to, ka Patērētājs nosūta savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām.

Atsaukuma sekas

  1. Ja Patērētājs atkāpjas no šī līguma, Patērētājam tiks atlīdzināti visi no viņa saņemtie maksājumi, ieskaitot piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas, Patērētājam izvēloties citu piegādes veidu, nevis lētāko veidu Pārdevēja piedāvātās standarta piegādes), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir informēts par Patērētāja lēmumu atteikties no šī līguma.
  2. Pārdevējs veic šādu atmaksu, izmantojot tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko Patērētājs izmantoja sākotnējā darījuma veikšanai, ja vien Patērētājs nav skaidri piekritis citādi; jebkurā gadījumā šādas atlīdzināšanas rezultātā Patērētājam nebūs jāmaksā nekāda maksa.
  3. Pārdevējs var aizturēt atmaksu, līdz Pārdevējs ir saņēmis preces atpakaļ vai Patērētājs ir iesniedzis pierādījumus par preču nosūtīšanu atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.
  4. Patērētājs preci nosūta atpakaļ vai nodod Pārdevējam uz šādu adresi: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polija bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Patērētājs ir paziņojis Pārdevējam par savu atteikšanos no šī līguma. Termiņš tiek ievērots, ja Patērētājs preci nosūta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
  5. Patērētājs sedz tiešās preču atgriešanas izmaksas.
  6. Patērētājs ir atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, kas izriet no darbības, kas nav nepieciešama, lai noskaidrotu preces raksturu, īpašības un darbību.
  7. Ja preces pēc to rakstura parasti nav iespējams atgriezt pa pastu, Patērētājam būs jāsedz arī tiešās preces atgriešanas izmaksas. Informācija par paredzamajām izmaksām Patērētājam tiks sniegta preces aprakstā Veikalā vai pasūtījuma veikšanas procesā.
  8. Ja naudas līdzekļi no darījuma, kas veikts ar maksājumu karti, ir jāatgriež, Pārdevējs veiks naudas atmaksu uz šai maksājumu kartei piešķirto bankas kontu.

8. sadaļa IZŅĒMUMI NO ATTEIKŠANAS TIESĪBĀM

  1. Patērētājam nav tiesību atkāpties no distances līguma šādu līgumu gadījumā:
    1. preču piegāde, kas izgatavota pēc Patērētāja specifikācijām vai nepārprotami personalizēta;
    2. tādu preču piegāde, kurām var ātri pasliktināties vai ātri beigties derīguma termiņš;
    3. aizzīmogotu preču piegādi, kuras nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ un tika atslēgtas pēc piegādes;
    4. tādu preču piegāde, kuras pēc piegādes pēc to būtības ir nedalāmi sajauktas ar citām precēm;
    5. aizzīmogotu audio vai aizzīmogotu videoierakstu vai aizzīmogotu datoru programmatūras piegādi, kas pēc piegādes tika noņemtas;
    6. laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot abonēšanas līgumus par šādu publikāciju piegādi;
    7. tādu preču piegāde vai pakalpojumu sniegšana, kuru cena ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma termiņa ietvaros.

9. sadaļa SŪDZĪBAS

I VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

  1. Pārdevējs lūdz sūdzības adresēt uz Noteikumu 2.sadaļā norādīto pasta adresi vai e-pasta adresi.
  2. Ja precei tika sniegta papildu garantija, informācija par to un tās nosacījumiem ir pieejama Veikalā.
  3. Par sūdzībām saistībā ar Veikala darbību jāziņo elektroniski uz Noteikumu 2. sadaļā norādīto e-pasta adresi.
  4. Ja šajā sadaļā (attiecībā uz sūdzībām) nav norādīts citādi, Pārdevējs sūdzību izskata 30 dienu laikā – saskaņā ar Noteikumu un nosacījumu 11. sadaļas 3. punktu.

II PATĒRĒTĀJI

  1. Preces

    1. Pārdevējs ir atbildīgs pret Patērētāju par jebkuru preces neatbilstību līgumam, kas pastāv preču piegādes brīdī un kas kļūst acīmredzama divu gadu laikā no šī brīža - saskaņā ar Noteikumu 11. (3) punktu. un nosacījumi.
    2. Preces neatbilstības gadījumā Patērētājs, pamatojoties uz Direktīvā noteiktajiem principiem, var:
      1. pieprasīt nomaiņu;
      2. pieprasīt remontu.
    3. Turklāt Patērētājs, pamatojoties uz direktīvā noteiktajiem principiem, var:
      1. izteikt Pārdevējam paziņojumu, kurā izsaka lēmumu lauzt līgumu;
      2. pieprasīt cenas samazinājumu
      situācijā, kad:
      • Pārdevējs nav pabeidzis remontu vai nomaiņu vai, attiecīgā gadījumā, nav pabeidzis remontu vai nomaiņu saskaņā ar Direktīvas 14. panta 2. un 3. punktu, vai arī Pārdevējs ir atteicies nodrošināt preču atbilstību saskaņā ar Direktīvas 13. panta 3. un XNUMX. punktu. Direktīvas XNUMX. panta XNUMX. punkts;
      • neatbilstība parādās, neskatoties uz to, ka Pārdevējs ir mēģinājis nodrošināt preces atbilstību;
      • neatbilstība ir tik nopietna, ka attaisno tūlītēju cenas samazināšanu vai pārdošanas līguma izbeigšanu; vai
      • Pārdevējs ir paziņojis vai no apstākļiem ir skaidrs, ka Pārdevējs saprātīgā termiņā vai bez būtiskām neērtībām Patērētājam nenovedīs preces uz atbilstību.
    4. Patērētājs nav tiesīgs lauzt līgumu, pamatojoties uz šo sadaļu (attiecībā uz precēm), ja neatbilstība ir tikai neliela.
    5. Ja preces neatbilstība līgumam ir jānovērš ar preces remontu vai nomaiņu, Patērētājs nodod preci pieejamu Pārdevējam. Pārdevējs uz Pārdevēja rēķina pieņem nomainītās preces.
    6. Ja Patērētājs pārtrauc preču pirkuma līgumu, Patērētājs bez nepamatotas kavēšanās atdod preci Pārdevējam uz Pārdevēja rēķina, uz adresi ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polija. Pārdevējs atmaksā Patērētājam par preci samaksāto cenu bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas vai Patērētāja sniegtā pierādījuma par preces nosūtīšanu atpakaļ - saskaņā ar Līguma 11. panta 3. punktu. Noteikumi un nosacījumi.
    7. Pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Patērētājs ir paziņojis Pārdevējam savu cenu samazinājuma prasību, atmaksā Patērētājam naudas summas, kas pienākas, izmantojot tiesības uz cenas samazinājumu. Noteikumu un nosacījumu 11. sadaļas 3. daļai.
  2. Ārpustiesas sūdzību un pārsūdzības mehānisms

    1. Gadījumā, ja sūdzību iesniegšanas procedūra nesniedz gaidītos rezultātus, Patērētājs var izmantot, t.sk.
      1. kompetenta palīdzība Eiropas Patērētāju centrs no EEK tīkla. Centri sniedz Patērētājiem informāciju par viņu tiesībām un palīdz risināt individuālas problēmas ar pārrobežu darījumiem. Patērētāju centru palīdzība pēc noklusējuma ir bez maksas. Katrai valstij kompetento patērētāju centru sarakstu var atrast šeit: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
      2. Tiešsaistes strīdu izšķiršana (ODR) izstrādājusi Eiropas Komisija, kas pieejama: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. Turklāt Polijas Republikā ir pieejamas šādas atbalsta iespējas:
      1. starpniecību, ko veic vietēji kompetentais reģionālais tirdzniecības inspektors, kuram jānosūta mediācijas pieteikums. Process pēc noklusējuma ir bez maksas. Ar inspekciju sarakstu var iepazīties: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. vietējā kompetentās pastāvīgās patērētāju šķīrējtiesas, kas darbojas kopā ar reģionālo tirdzniecības inspektoru, palīdzība, kurā jāiesniedz pieteikums par pārskatīšanu šķīrējtiesā. Process pēc noklusējuma ir bez maksas. Tiesu saraksts ir pieejams šādā adresē: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. pašvaldības vai apgabala patērētāju tiesību aizstāvja bezmaksas palīdzība.

III PIRCĒJI, KAS NAV PATĒRĒTĀJI

  1. Lai izvairītos no šaubām, Pārdevējs norāda, ka sūdzību gadījumā uz Pārdevēja atbildību attiecībā pret Pircēju, kurš nav Patērētājs, attiecas 12. panta 2. punkts.

10. sadaļa PERSONAS DATI

  1. Pircēja, izmantojot Veikalu, sniegto personas datu pārzinis ir Pārdevējs. Detalizēta informācija par Pārdevēja veikto personas datu apstrādi – tai skaitā par citiem datu apstrādes mērķiem un pamatojumu, kā arī par datu saņēmējiem – atrodama Veikalā pieejamajā Privātuma politikā – sakarā ar Vispārīgos noteikumos ietverto pārskatāmības principu. Eiropas Parlamenta un Padomes datu aizsardzības regula par datu aizsardzību – “GDPR".
  2. Pircēja Pircēja datu apstrādes mērķis, ko Pārdevējs sniedz saistībā ar iepirkšanos Veikalā, ir pasūtījumu izpilde. Personas datu apstrādes pamats šajā gadījumā ir:
    • līgums vai darbības, kas veiktas pēc Pircēja pieprasījuma, lai noslēgtu līgumu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts),
    • Pārdevēja juridiskais pienākums, kas saistīts ar grāmatvedību (VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts), un
    • Pārdevēja likumīgās intereses, kas ietver datu apstrādi, lai noteiktu, īstenotu vai aizstāvētu jebkādas iespējamās prasības (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts).
  3. Datu sniegšana no Pircēja puses ir brīvprātīga, bet tajā pašā laikā nepieciešama līguma noslēgšanai. Šādu datu nesniegšana padarīs neiespējamu līguma noslēgšanu Veikalā.
  4. Pircēja dati, kas sniegti saistībā ar iepirkšanos Veikalā, tiks apstrādāti līdz:
    1. beidzas Pircēja un Pārdevēja noslēgtais līgums;
    2. Pārdevējam pārstāj būt saistošs juridiskais pienākums, kas uzliek Pārdevējam pienākumu apstrādāt Pircēja datus;
    3. Pircējs vai Pārdevējs vairs nevar īstenot pretenzijas, kas saistītas ar Veikala noslēgto līgumu;
    4. Pircēja iebildumi pret viņa personas datu apstrādi tiek pieņemti – ja apstrāde tika veikta, pamatojoties uz Pārdevēja leģitīmajām interesēm
    – atkarībā no tā, kas ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kas notiek vēlāk.
  5. Pircējam ir tiesības pieprasīt:
    1. piekļuvi saviem personas datiem,
    2. to labošana,
    3. to dzēšana,
    4. apstrādes ierobežojums,
    5. datu pārsūtīšanu citam pārzinim
      un tiesības:
    6. jebkurā laikā iebilst pret datu apstrādi, pamatojoties uz konkrētu Pircēja situāciju – pret datu subjekta personas datu apstrādi, pamatojoties uz VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu (ti, uz īstenotajām likumīgajām interesēm kontrolieris).
  6. Lai īstenotu savas tiesības, Pircējam jāsazinās ar Pārdevēju, izmantojot Noteikumu 2.sadaļā norādītos datus.
  7. Ja Pircējs uzskata, ka viņa dati tiek apstrādāti nelikumīgi, Pircējs var iesniegt sūdzību Fizisko personu datu aizsardzības biroja prezidentam.

11. sadaļa IEROBEŽOJUMI

  1. Pircējam ir aizliegts sniegt nelegāla rakstura saturu.
  2. Katram Veikalā veiktajam pasūtījumam ir jānoslēdz atsevišķs līgums un atsevišķi jāpiekrīt Noteikumiem un nosacījumiem. Līgums tiek slēgts uz pasūtījuma izpildes laiku un ar mērķi.
  3. Jebkuru līgumu, kas noslēgts, pamatojoties uz Noteikumiem un nosacījumiem, reglamentē Polijas tiesību akti, ja vien tas neatsakās vai neierobežo Patērētāja tiesības uz aizsardzību, ko nosaka obligātie tiesību akti, kas būtu piemērojami, ja tas nebūtu tiesību izvēle. Šajos gadījumos noteicošie ir Patērētājam visizdevīgākie noteikumi.
  4. Ar Veikala starpniecību noslēgtie līgumi tiek slēgti angļu valodā.
  5. Neviens šo Noteikumu regulējums nekādā veidā neatceļ vai neierobežo likumā noteiktās Patērētāja tiesības.

12. sadaļa NOTEIKUMI, KAS PIEMĒROJAMI PIRCĒJIEM, KAS NAV PATĒRĒTĀJI

  1. Nevienai citai personai, izņemot Patērētāju, nav tiesību atkāpties no distances līguma, kas minēts Noteikumu un nosacījumu 7. sadaļā.
  2. Jebkura Pārdevēja atbildība pret Pircēju, kas nav Patērētājs, likumā atļautajās robežās ir izslēgta.
  3. Jebkurš strīds, kas rodas starp Pārdevēju un Pircēju, kurš nav Patērētājs, tiks izskatīts tiesā, kas ir kompetenta pēc Pārdevēja juridiskās adreses.

Noteikumu un nosacījumu 1. pielikums

Tālāk ir sniegta līguma atteikuma veidlapas paraugs, kuru Patērētājs var (bet nav obligāti) izmantot.

Atteikuma veidlapas paraugs
(aizpildiet un atgrieziet šo veidlapu tikai tad, ja vēlaties atteikties no līguma)

BM ALBINS POPĻAVSKIS
ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polija
e-pasts: shop@michaelserge.com

- Es/mēs (*) ................................................... .......................... ar šo paziņoju, ka es/mēs (*) atsakos no mana/mūsu (*) pirkuma līguma par tālāk norādītajiem preces (*)/šāda pakalpojuma sniegšanai (*):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Pasūtīts(*)/saņemts(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Patērētāja(-u) vārds:

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Patērētāja(-u) adrese:

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Patērētāja(-u) paraksts
(tikai tad, ja šī veidlapa ir paziņota papīra formā)

Datums ............................................

(*) Svītrot pēc vajadzības.