Privātuma politika 23.03.2022.
Kreator Legal Geek piešķirtās licences numurs: dd456b46-2592-40f9-b895-dcc4bd8ab28f.

michaelserge.com - tiešsaistes veikals vīriešiem
https://michaelserge.com
(veikals)
Privātuma politika

Cienījamais lietotāj!

Mēs esam apņēmušies aizsargāt jūsu privātumu un vēlamies, lai jūs justos ērti, izmantojot mūsu pakalpojumus. Tāpēc mēs vēlamies jūs iepazīstināt ar svarīgāko informāciju par jūsu personas datu apstrādes principiem un mūsu Veikala izmantotajām sīkdatnēm. Šī informācija sagatavota saskaņā ar GDPR – Vispārīgo datu aizsardzības regulu.

PERSONAS DATU KONTROLE

ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, uzņēmējs, kas veic uzņēmējdarbību ar uzņēmuma nosaukumu BM ALBIN POPŁAWSKI, ir ievadīts Centrālajā reģistrā un informāciju par saimniecisko darbību, ko veic ekonomikas un centrālā reģistra uzturēšanas un Centrālā reģistra un informācija par uzņēmējdarbību, Eiropas Savienības PVN identifikācijas numurs. Numurs PL9261565906, REGON Nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polija.

Ja vēlaties sazināties ar mums saistībā ar jūsu personas datu apstrādi, lūdzu, sūtiet e-pastu uz: shop@michaelserge.com.

Mūsu klientu apkalpošanas komanda ir pieejama no 9:00 līdz 5:00 (17:00) darba dienās CET

Apvienotā Karaliste, Londona +44 2045772996
Polija, Varšava +48 222304295
Polija, Zielona Gora +48 688383500
Polijas bezmaksas līnija +48 800003282

Ja atrodaties ārpus Eiropas, varat sazināties ar mums:
Savienotās Valstis, Maiami +17867558172
Kanāda, Toronto +16478466300

Mūsu biroji:
275 New North Road
Islington Suite 1618
Londona, N1 7AA

Tāda 172
Zielona Gora, 66-004
Polija

Via Boezio 6
Roma, 00193
Itālija

Nauschgasse 4/3/2
Vīne, WI 1220
Austrija

Paxlaan 10
Hoofddorp, Ziemeļholande 2131 PZ
Nīderlande

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Šveice

ORCA — Calle Gil-Vernet 54/55
Les Tapies 1
Hospitalet De L'infant, Taragona
43890
Spānija

1000 Brickell Ave
Ste 715
Maiami, FL 33131
ASV

Howe Street 329
Vankūvera, BC V6C3N2
Kanāda

Reģistrācijas dati Eiropa:

MICHAELSERGE.COM BM PVN ID: 9261565906, Eiropa — Polija

Sucha 172, 66-004 Zielona Gora

JŪSU TIESĪBAS

Jums ir tiesības:

  • piekļūt saviem personas datiem, tostarp tiesībām saņemt jūsu datu kopiju (VDAR 15. pants vai – ja piemērojams – VDAR 13. panta 1. punkta f) apakšpunkts),
  • labot tos (VDAR 16. pants),
  • dzēst tos (VDAR 17. pants),
  • ierobežot to apstrādi (VDAR 18. pants),
  • pārsūtīt datus citam pārzinim (VDAR 20. pants).

Turklāt jums ir tiesības:

  • iebilst pret savu datu apstrādi jebkurā laikā:
    • ar jūsu konkrēto situāciju saistītu iemeslu dēļ – par jūsu personas datu apstrādi saskaņā ar VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu (ti, pamatojoties uz mūsu realizētajām juridiski pamatotajām interesēm), tostarp profilēšanu (21. panta 1. punkts) VDAR);
    • ja personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos, ieskaitot profilēšanu, tādā apjomā, kādā apstrāde ir saistīta ar šādu tiešo mārketingu (VDAR 21. panta 2. punkts).

Lūdzu, sazinieties ar mums, ja vēlaties izmantot savas tiesības. Jūsu iebildumus pret mūsu sīkdatņu izmantošanu (par kurām varat lasīt tālāk) var izteikt, jo īpaši, izmantojot atbilstošus pārlūkprogrammas iestatījumus.

Ja uzskatāt, ka Jūsu dati tiek apstrādāti nelikumīgi, Jūs varat iesniegt sūdzību Fizisko personu datu aizsardzības biroja prezidentam.

PERSONAS DATI UN PRIVATUMS

Detalizētu informāciju par savu datu apstrādi atkarībā no jūsu darbībām atradīsiet zemāk esošajā tabulā.

1. Pasūtījuma noformēšana Veikalā - 1.daļa

Kāds ir mērķis?
Jūsu pasūtījuma apstrāde
Uz kāda pamata?
pārdošanas līgums (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts) mūsu juridiskais pienākums, kas saistīts ar grāmatvedību, apstrādāt jūsu personas datus (VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts)
Cik ilgi?
kamēr līgums ir spēkā līdz beidzas mūsu juridiskais pienākums saistībā ar grāmatvedību
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz tā perioda beigām, kurā ir iespējama atlīdzināšana – jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
jūs nevarēsit veikt pasūtījumu

2. Pasūtījuma noformēšana Veikalā - 2.daļa

Priekš kam?
Veikala pielāgošana Lietotāju vajadzībām, kā arī mūsu pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, pateicoties mūsu Pircēju viedokļiem, kas nosūtīti, izmantojot apmierinātības aptaujas vietni
Uz kāda pamata?
mūsu likumīgās intereses, kas ietver datu apstrādi, lai veiktu apmierinātības aptauju (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
ja neizsakāt savu viedokli – 60 dienu laikā no pirkuma brīža vai līdz brīdim, kad mēs pieņemam Jūsu iebildumus pret datu apstrādi; ja izsakāt savu viedokli – līdz tas tiek dzēsts vai kamēr mēs pieņemam Jūsu iebildumus pret datu apstrādi*
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz tā perioda beigām, kurā ir iespējama atlīdzināšana – jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
mēs neņemsim vērā Jūsu viedokli par Veikalu tā turpmākajā attīstībā
* atkarībā no tā, kurš šajā gadījumā ir piemērojams un kurš notiek ātrāk.

3. Konta izveide Veikalā

Priekš kam?
līguma izpilde par konta glabāšanu Veikalā
Uz kāda pamata?
līgums par pakalpojumu sniegšanu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz brīdim, kad izdzēsīsiet savu kontu vai mēs to izdzēsīsim pēc jūsu pieprasījuma
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz tā perioda beigām, kurā ir iespējama atlīdzināšana – jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
jūs nevarēsit reģistrēt kontu un izmantot tā funkcijas, piemēram, pārlūkot pasūtījumu vēsturi vai pārbaudīt pasūtījuma statusu

4. Sazināšanās ar mums (piem., pieprasījuma veikšana)

Priekš kam?
Jūsu pieprasījumu vai iesniegumu apstrāde
Uz kāda pamata?
līgums vai darbības, kas veiktas pēc jūsu pieprasījuma, lai to noslēgtu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts) — ja jūsu pieprasījums vai paziņojums attiecas uz līgumu, kurā mēs esam vai varam būt puse. mūsu likumīgās intereses apstrādāt jūsu datus ir sazināties ar jums (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts) – ja jūsu pieprasījums vai paziņojums nav saistīts ar līgumu
Cik ilgi?
uz mums saistošā līguma darbības laiku vai - ja līgums nav noslēgts - līdz kompensācijas termiņa beigām - skatīt šīs sadaļas pēdējo tabulu* līdz kompensācijas perioda beigām – skatīt šīs sadaļas pēdējo tabulu – vai līdz mēs pieņemam jūsu iebildumus pret apstrādi *
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz tā perioda beigām, kurā ir iespējama atlīdzināšana – jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
mēs nevarēsim atbildēt uz jūsu pieprasījumu vai pieteikumu
* atkarībā no tā, kurš šajā gadījumā ir piemērojams un kurš notiek ātrāk.

5. Pārlūka iestatījumi un citas līdzīgas darbības, kas ļauj veikt mārketinga aktivitātes

Priekš kam?
tiešais mārketings, kas sastāv no personalizētu reklāmu rādīšanas
(lai iegūtu plašāku informāciju par šo tēmu, lasiet Privātuma politikas sadaļās "Profilēšana" un "Sīkfaili")
Uz kāda pamata?
mūsu leģitīmās intereses, kas ietver datu apstrādi iepriekšminētajam mērķim (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz izdzēsīsiet mārketinga nolūkos izmantotos sīkfailus vai līdz beidzas to derīguma termiņš*
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
jūs nesaņemsiet ieteikumus par produktiem vai pakalpojumiem, kas jūs varētu interesēt
* atkarībā no tā, kurš šajā gadījumā ir piemērojams un kurš notiek ātrāk.

6. Pārlūka iestatījumi un citas līdzīgas darbības, kas ļauj veikt analītiskas darbības

Priekš kam?
analīzi par to, kā jūs izmantojat un pārvietojaties Veikalā, lai pielāgotu to Lietotāju vajadzībām un uzvedībai
(lai iegūtu plašāku informāciju par šo tēmu, izlasiet Privātuma politikas sadaļas "Analītiskās darbības" un "Sīkfaili")
Uz kāda pamata?
mūsu likumīgās intereses, kas ietver datu apstrādi iepriekš minētajiem nolūkiem (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz izdzēsīsiet analītiskiem nolūkiem izmantotos sīkfailus vai līdz beidzas to derīguma termiņš*
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
mēs neņemsim vērā jūsu vēlmes attiecībā uz veikala vietnes izmantošanu, to tālāk izstrādājot
* atkarībā no tā, kurš šajā gadījumā ir piemērojams un kurš notiek ātrāk.

7. Kad piekrītat saņemt no mums mārketinga saturu (piemēram, informāciju par īpašajiem piedāvājumiem)

Priekš kam?
mārketinga informācijas, īpaši īpašo piedāvājumu, nosūtīšana
Uz kāda pamata?
Jūsu piekrišana mūsu mārketinga aktivitātēm (GPDR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz brīdim, kad atsaucat savu piekrišanu – atcerieties, ka savu piekrišanu varat atsaukt jebkurā laikā. Datu apstrāde līdz piekrišanas atsaukšanai notiek saskaņā ar likumu.
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz tā perioda beigām, kurā ir iespējama atlīdzināšana – jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
jūs nevarēsiet saņemt mūsu mārketinga materiālus, tostarp informāciju par mūsu īpašajiem piedāvājumiem

8. Biļetena abonēšana

Priekš kam?
informatīvā izdevuma nosūtīšana
Uz kāda pamata?
līgums par informatīvo izdevumu pakalpojumu sniegšanu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz jūs atteiksieties no mūsu informatīvā izdevuma abonēšanas
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz tā perioda beigām, kurā ir iespējama atlīdzināšana – jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
jūs nevarēsiet saņemt informāciju par Veikalu un mūsu pakalpojumiem

9. Tādu darbību veikšana vai atturēšanās no tādu darbību veikšanas, kuru rezultātā var tikt izvirzītas pretenzijas saistībā ar Veikalu vai mūsu pakalpojumiem

Priekš kam?
ar noslēgto līgumu vai sniegtajiem pakalpojumiem saistītu pretenziju noteikšana, izmeklēšana vai aizstāvēšana
Uz kāda pamata?
mūsu leģitīmās intereses, kas ietver datu apstrādi iepriekš norādītajam mērķim (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz kompensācijas perioda beigām vai līdz mēs pieņemam jūsu iebildumus pret apstrādi *
Kas notiek, ja jūs nesniedzat savus datus?
nav iespējas noteikt, apgalvot vai aizstāvēt prasības
* atkarībā no tā, kurš šajā gadījumā ir piemērojams un kurš notiek ātrāk.

DATU PUBLICĒŠANA

Ja nolemjat publicēt savu komentāru, tā saturs un jūsu paraksts būs redzams citiem Veikala lietotājiem.

Mēs neizpaužam jūsu e-pasta adresi citiem lietotājiem, ja vien jūs to nedarāt pats.

PROFILĒŠANA

Veikala ietvaros mēs veicam profilēšanas darbības – tas notiek tikai tad, ja jūs to atļaujat. Profilēšanas pamatā ir automātisks novērtējums par to, kādi produkti vai pakalpojumi jūs varētu interesēt, izmantojot informāciju par jūsu parādīto saturu. Pateicoties tam, Veikalā redzamie preču vai pakalpojumu sludinājumi būs piemērotāki Jums un Jūsu vajadzībām.

Mūsu veiktā profilēšana neizraisa tādu lēmumu pieņemšanu, kuriem būtu juridiskas sekas vai kas ietekmētu jūs līdzīgā veidā.

ANALĪTISKĀS DARBĪBAS

Veikala darbības ietvaros mēs veicam analītiskas darbības, kuru mērķis ir palielināt tā intuitivitāti un pieejamību – tas notiek, ja jūsu pārlūkprogrammas iestatījumi atļauj šādas darbības. Analīzes ietvaros mēs ņemsim vērā veidu, kā jūs pārvietojaties Veikalā, piemēram, cik daudz laika pavadāt konkrētajā tīmekļa lapā vai uz kurām Veikala vietām noklikšķināt. Tādā veidā mēs varam pielāgot Veikala izkārtojumu un izskatu, kā arī tajā ievietoto saturu, lai tas atbilstu Lietotāju vajadzībām.

DATU DROŠĪBA

Apstrādājot Jūsu personas datus, mēs izmantojam organizatoriskos un tehniskos pasākumus, kas atbilst attiecīgajām tiesību normām, tostarp savienojuma šifrēšanu, izmantojot SSL sertifikātu.

CEPUMI

Mūsu veikals, tāpat kā lielākā daļa interneta vietņu, izmanto tā sauktās sīkdatnes. Šīs sīkdatnes:

  • tiek saglabāti jūsu ierīces (datora, mobilā tālruņa utt.) atmiņā;
  • neieviesiet nekādas izmaiņas savas ierīces iestatījumos.

Šajā veikalā sīkdatnes tiek izmantotas šādiem mērķiem:

  • atceroties savu sesiju
  • statistikas datu vākšana
  • mārketinga datu vākšana
  • padarīt pieejamas Veikala funkcijas

Lai uzzinātu, kā pārvaldīt sīkfailus un atspējot tos savā pārlūkprogrammā, varat izmantot pārlūkprogrammas palīdzības failus. Plašāku informāciju par šo tēmu varat iegūt, pārlūkprogrammas lietošanas laikā nospiežot taustiņu F1. Turklāt, atkarībā no izmantotās pārlūkprogrammas, attiecīgo informāciju varat atrast šādās apakšlapās:

Zemāk jūs atradīsiet informāciju par mūsu apstrādāto sīkfailu funkcijām un to derīguma termiņu.

sīkfaila faila nosaukums sīkfailu derīguma termiņš sīkfailu funkcija
_ga, _shopify, _cart, storefront, visitor_count, _orig_referrer, lokalizācija 60 dienas lietotāju trafika izsekošana statistikas un atkārtota mārketinga nolūkos

Izmantojot atbilstošās pārlūkprogrammas opcijas, jūs jebkurā laikā varat:

  • dzēst sīkfailus,
  • bloķēt sīkdatņu izmantošanu nākotnē.

Šādos gadījumos mēs tos vairs neapstrādāsim.

Plašāka informācija par sīkdatnēm ir pieejama vietnē Wikipedia.

ĀRĒJIE PAKALPOJUMI / DATU SAŅĒMĒJI

Mēs izmantojam ārēju struktūru pakalpojumus, kas mūs atbalsta mūsu biznesa vadīšanā. Mēs viņiem uzticam jūsu datu apstrādi – šīs personas apstrādā datus tikai pēc mūsu rakstiska norādījuma.

Tālāk jūs atradīsiet savu datu saņēmēju sarakstu:

ACTIVITY DATU UZŅĒMĒJI DATU PĀRSŪTĪŠANA ĀRPUS EIROPAS SAVIENĪBAS
visas darbības, kas saistītas ar Veikalu hostinga pakalpojumu sniedzējs nenotiek
uzņēmums, kas sniedz mums tehnisko/IT atbalstu nenotiek
tiešsaistes tirgus operators nenotiek
izmantojot Veikalu ar iestatījumiem, kas ļauj veikt mārketinga aktivitātes uzņēmums, kas sniedz mārketinga pakalpojumus nenotiek
juridiskais birojs nenotiek
izmantojot Veikalu ar iestatījumiem, kas ļauj veikt analītiskas darbības vienība, kas ļauj veikt analītiskas darbības vietnē nenotiek
juridiskais birojs nenotiek
izveidojot kontu Veikalā juridiskais birojs nenotiek
veicot pasūtījumu Veikalā maksājumu pakalpojumu sniedzējs nenotiek
iestāde, kas nodrošina preču piegādi nenotiek
uzņēmējdarbību veicinošas programmatūras nodrošinātājs (piemēram, grāmatvedības programmatūra) nenotiek
standarta biroja programmatūras nodrošinātājs (ieskaitot e-pasta iesūtnes) nenotiek
grāmatvedības birojs nenotiek
iestāde, kas nodrošina nomaksas sistēmu nenotiek
juridiskais birojs nenotiek
biļetena abonēšana vai piekrišana mārketinga ziņojumu saņemšanai uzņēmums, kas sniedz biļetenu vai mārketinga ziņojumapmaiņas pakalpojumus nenotiek
juridiskais birojs nenotiek
izmantojot Veikalā piedāvāto ziņojumapmaiņas pakalpojumu persona, kas nodrošina Veikalā piedāvāto ziņojumapmaiņas pakalpojumu nenotiek
juridiskais birojs nenotiek
izmantojot ar veikalu saistītus pakalpojumus, ko mums nodrošina sociālo tīklu platformas sociālo tīklu platformas nenotiek
juridiskais birojs nenotiek
piedaloties mūsu apmierinātības aptaujā subjektiem, kas ļauj publicēt viedokļus par Veikalu vai piedāvātajiem produktiem un tos salīdzināt nenotiek
juridiskais birojs nenotiek
sazinoties ar mums (piemēram, uzdodot jautājumu) standarta biroja programmatūras nodrošinātājs (ieskaitot e-pasta iesūtnes) nenotiek
juridiskais birojs nenotiek

Papildus:

kompetentajām valsts iestādēm, ciktāl mums ir pienākums darīt tām pieejamus datus.