Biļetena noteikumi un nosacījumi

no michaelserge.com - tiešsaistes veikals vīriešiem

SATURA SARAKSTS
1 nodaļa Definīcijas
2 nodaļa Saņemt jaunumus
3 nodaļa Sūdzības
4 nodaļa Personas dati
5 nodaļa Nobeiguma noteikumi

1. sadaļa DEFINĪCIJAS

Patērētājs – patērētājs Eiropas Parlamenta un Padomes 2011. gada 83. oktobra Direktīvas 25/2011/ES par patērētāju tiesībām, ar ko groza Padomes Direktīvu 93/13/EEK un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 1999/44/EK izpratnē. Padome un ar ko atceļ Padomes Direktīvu 85/577/EEK un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 97/7/EK.
Saņemt jaunumus – elektroniski nodrošināts bezmaksas pakalpojums, kas ļauj Klientam saņemt iepriekš pasūtītus jaunumus saistībā ar Veikalu, ko Pakalpojumu sniedzējs nosūta elektroniski. Tajā ir iekļauta informācija par piedāvājumiem, atlaidēm un jaunumiem Veikalā.
Veikals – interneta veikals ar nosaukumu michaelserge.com – Pakalpojumu sniedzēja uzturēts tiešsaistes veikals vīriešiem ar šādu adresi: https://michaelserge.com
Pakalpojumu sniedzējiem - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, uzņēmējs, kas veic uzņēmējdarbību ar komercnosaukumu BM ALBIN POPŁAWSKI, ir ievadīts Centrālajā reģistrā un informāciju par saimniecisko darbību, ko veic ekonomikas un Centrālā reģistra uzturēšana un informācija par saimniecisko darbību, Eiropas Savienības PVN Identifikācijas numurs PL9261565906, REGON Nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polija.
Klients – jebkura organizācija, kas izmanto biļetena pakalpojumu.

2. sadaļa BIĻETS

  1. Klients Newsletter pakalpojumu izmanto brīvprātīgi.
  2. Biļetena pakalpojuma lietošanai nepieciešama ierīce ar jaunāko tīmekļa pārlūkprogrammas versiju, kas atbalsta JavaScript un sīkfailu failus, un ar piekļuvi internetam, kā arī aktīvs e-pasta konts.
  3. E-pasti šī pakalpojuma ietvaros tiks nosūtīti uz Klienta e-pasta adresi, kas norādīta Jaunumu izdevuma abonēšanas laikā.
  4. Lai noslēgtu Līgumu un abonētu biļetenu, pirmajā solī Klients ievada savu e-pasta adresi tam paredzētā vietā Veikalā, lai saņemtu Jaunumu vēstules. Abonējot Biļetenu, tiek noslēgts pakalpojuma līgums un Pakalpojumu sniedzējs uzsāk pakalpojuma sniegšanu Klientam, ievērojot 5.apakšnodaļu.
  5. Lai pareizi nodrošinātu Biļetena pakalpojuma sniegšanu, Klientam ir pienākums norādīt savu pareizo e-pasta adresi.
  6. E-pasta sarakstē parādīsies informācija par Biļetena abonēšanas atcelšanu un atteikšanās saite.
  7. Klients var jebkurā laikā, nenorādot iemeslu un neradot izdevumus, pieteikties, lai atceltu savu Biļetena abonementu, izmantojot apakšpunktos minēto iespēju. 6 vai nosūtot e-pastu uz Pakalpojumu sniedzēja e-pasta adresi: veikals@michaelserge.com.
  8. Noklikšķinot uz abonēšanas atteikšanas saites vai nosūtot e-pastu ar lūgumu atcelt abonementu, līgums par šī pakalpojuma sniegšanu tiks nekavējoties pārtraukts.

3. sadaļa SŪDZĪBAS

  1. Sūdzības par biļetenu jāadresē uz šādu e-pasta adresi: veikals@michaelserge.com.
  2. Pakalpojumu sniedzējs uz sūdzību atbildēs 14 dienu laikā no tās saņemšanas.

    ĀRPUSITIESAS SŪDZĪBAS UN AIZSARDZĪBAS MEHĀNISMS
  3. Gadījumā, ja sūdzību iesniegšanas procedūra nesniedz gaidītos rezultātus, Patērētājs var izmantot, t.sk.
    1. kompetenta palīdzība Eiropas Patērētāju centrs no EEK tīkla. Centri sniedz Patērētājiem informāciju par viņu tiesībām un palīdz risināt individuālas problēmas ar pārrobežu darījumiem. Patērētāju centru palīdzība pēc noklusējuma ir bez maksas.
      Katrai valstij kompetento patērētāju centru sarakstu var atrast: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Tiešsaistes strīdu izšķiršana (ODR) izstrādājusi Eiropas Komisija, pieejama: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Turklāt Polijas Republikā ir pieejamas šādas atbalsta iespējas:
    1. starpniecību, ko veic vietēji kompetentais reģionālais tirdzniecības inspektors, kuram jānosūta mediācijas pieteikums. Process pēc noklusējuma ir bez maksas. Inspekciju sarakstu var atrast: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. vietējā kompetentās pastāvīgās patērētāju šķīrējtiesas, kas darbojas kopā ar reģionālo tirdzniecības inspektoru, palīdzība, kurā jāiesniedz pieteikums par pārskatīšanu šķīrējtiesā. Process pēc noklusējuma ir bez maksas. Tiesu saraksts ir pieejams šādā adresē: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. pašvaldības vai apgabala patērētāju tiesību aizstāvja bezmaksas palīdzība.

4. sadaļa PERSONAS DATI

  1. Klienta sniegto personas datu pārzinis saistībā ar abonēšanu jaunumiem ir Pakalpojumu sniedzējs. Detalizēta informācija par Pakalpojumu sniedzēja veikto personas datu apstrādi – tai skaitā citiem datu apstrādes mērķiem un pamatiem, kā arī par datu saņēmējiem – ir atrodama Veikalā pieejamajā Privātuma politikā – ievērojot Pakalpojuma sniedzēja pārskatāmības principu. Eiropas Parlamenta un Padomes Vispārīgā datu aizsardzības regula par datu aizsardzību – “GDPR".
  2. Klienta dati tiek apstrādāti, lai nosūtītu Biļetenu. Pamats personas datu apstrādei šajā gadījumā ir pakalpojuma līgums vai pēc Klienta pieprasījuma veiktās darbības, kuru mērķis ir šāda līguma noslēgšana (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts), kā arī Klienta likumīgās intereses. Pakalpojumu sniedzējs, kas ietver datu apstrādi, lai izvirzītu, īstenotu vai aizstāvētu iespējamās prasības (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts).
  3. Datu sniegšana no Klienta puses ir brīvprātīga, bet tajā pašā laikā nepieciešama Biļetena pakalpojuma sniegšanai. Datu nesniegšana nozīmē, ka Pakalpojuma sniedzējs nevarēs sniegt šādu pakalpojumu.
  4. Klienta dati tiks apstrādāti līdz:
    1. Klients atsakās no informatīvā izdevuma;
    2. Klients vai Pakalpojuma sniedzējs vairs nevar īstenot pretenzijas saistībā ar Biļetenu;
    3. Klienta iebildums pret savu personas datu apstrādi tiek pieņemts – ja apstrāde tika veikta, pamatojoties uz Pakalpojumu sniedzēja leģitīmajām interesēm
    – atkarībā no tā, kas ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kas notiek vēlāk.
  5. Klientam ir tiesības pieprasīt:
    1. piekļuvi saviem personas datiem,
    2. to labošana,
    3. to dzēšana,
    4. apstrādes ierobežojums,
    5. datu pārsūtīšanu citam pārzinim
      un tiesības:
    6. jebkurā laikā iebilst pret datu apstrādi, pamatojoties uz konkrētu Klienta situāciju – pret datu subjekta personas datu apstrādi, pamatojoties uz GDPR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu (ti, uz īstenotajām likumīgajām interesēm kontrolieris).
  6. Lai īstenotu savas tiesības, Klientam ir jāsazinās ar Pakalpojuma sniedzēju.
  7. Ja Klients uzskata, ka viņa dati tiek apstrādāti nelikumīgi, viņš var iesniegt sūdzību Fizisko personu datu aizsardzības biroja prezidentam.

5. iedaļa NOBEIGUMA NOTEIKUMI

  1. Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības mainīt šos Noteikumus tikai nozīmīgu iemeslu dēļ. Būtisks iemesls tiek saprasts kā nepieciešamas izmaiņas Noteikumos sakarā ar: Biļetena pakalpojuma modernizāciju vai grozījumiem Pakalpojumu sniedzēja pakalpojumam piemērojamos tiesību aktos.
  2. Informācija par plānotajām Noteikumu izmaiņām tiks nosūtīta uz Klienta e-pasta adresi, kas norādīta, abonējot Jaunumu izdevuma saņemšanu, vismaz 7 dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā.
  3. Ja Klients neiebilst pret plānotajām izmaiņām līdz to spēkā stāšanās brīdim, tiks uzskatīts, ka viņš ar to ir piekritis.
  4. Ja Klients nepiekrīt plānotajām izmaiņām, viņam par to ir jānosūta paziņojums uz Pakalpojumu sniedzēja e-pasta adresi: veikals@michaelserge.com. Tā rezultātā pakalpojuma līgums tiks izbeigts datumā, kad plānotās izmaiņas stājas spēkā.
  5. Klientam ir aizliegts sniegt nelegāla rakstura saturu.
  6. Līgums par Biļetena pakalpojumu sniegšanu tiek noslēgts angļu valodā.
  7. Jebkurš strīds, kas rodas starp Pakalpojuma sniedzēju un Klientu, kurš nav Patērētājs, tiks nodots izskatīšanai Pakalpojumu sniedzēja juridiskās adreses kompetencē.