ATGRIEŠANA UN SŪDZĪBAS
Cienījamie klienti,
Mūsu veikalā, mēs augstu vērtējam jūsu pilnīgu apmierinātību ar pirkumiem. Mēs saprotam, ka dažkārt prece var neatbilst jūsu cerībām, var būt bojāta vai jūs vienkārši varat mainīt savas domas. Tāpēc mēs piedāvājam vienkāršs un ērts atgriešanas process, kā arī iespēja iesniegt sūdzību par preci.
Kā veikt atgriešanos?
Ja vēlaties atgriezt preci, jums tas ir jādara līdz 30 dienām no pakas saņemšanas dienas. Lai sāktu atgriešanas procesu, vienkārši sazinieties ar mums, izmantojot CHAT, nosūtiet e-pastu. Kad būsim saņēmuši jūsu pieprasījumu, mēs nodrošināsim bezmaksas kurjera pakalpojumu, lai saņemtu preci uz jūsu norādīto adresi.
Ja pamanāt, ka precei ir defekts vai neatbilst tās aprakstam, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību. Lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai izmantojot saziņas veidlapu, aprakstot problēmu un pievienojot produkta fotoattēlus (ja iespējams). Kad būsim saņēmuši jūsu sūdzību, mēs to nekavējoties izskatīsim un informēsim jūs par turpmākajām darbībām.
Kad jūs saņemsiet atmaksu?
Garantējam, ka naudas atmaksa par atgriezto preci tiks izsniegta maksimāli 7 dienu laikā no brīža, kad prece nonāk mūsu noliktavā. Pieņemtas sūdzības gadījumā mēs piedāvājam remontu, nomaiņu pret jaunu vai naudas atmaksu atbilstoši jūsu vēlmēm. Nauda tiks atmaksāta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kas tika izmantots pasūtījuma apmaksai. Mēs ceram, ka mūsu elastīgā atgriešanas politika un efektīvais sūdzību iesniegšanas process padarīs jūsu iepirkšanās pieredzi pie mums vēl ērtāku un drošāku.
Atcerieties, ka mēs esam šeit, lai palīdzētu un atbildētu uz visiem jūsu jautājumiem.